Reklamace

Pri odosielaní reklamácie na balík uviesť adresu a telefón (ak nie je telefónne číslo uvedené na balíku môžete sa stať zo nás prepravca napríklad česká pošta ani neinformuje a balík sa vám vráti) po odoslaní balíka pre istejšie doručenie pošlite prosím číslo balíka a cez ktorú spoločnosť posielate do emailu reklamace@nasenaradie.sk

Odporúčame zasielať tovar na reklamácie službou PPL u ktorej máme 100% doručenia

https://www1.ppl.cz/balikprotebe/

Marketa Mališová

Telefón: +420 704 526 659

Email: reklamace@nasenaradie.sk

 

Adresa na zaslanie zásielok:

Marketa Mališova

Suchardová 1

Ostrava prívoz

702 00

Telefón:+420 704 526 659
 

Pri odoslaní tovaru na reklamáciu na adresu uvedenú predávajúcim je predávajúci povinný doložiť bud písomne ​​alebo elektronicky na email nasledujúce údaje:

Kópia alebo originál kúpnej zmluvy prípadne inak preukázať nakup tovaru
Popis poruchy alebo dôvodu reklamácie
Telefonicky alebo elektroniky kontakt
Adresu kde má predávajúci zaslať tovar po reklamácii

Bez týchto podkladov nemôže byť reklamácia vybavená a doba 30dní na vybavenie reklamácie začne ubiehať až dňom dodanit týchto dôležitých podkladu.

Všetok tovar sa zasála na reklamáciu očistené a bez prevádzkových kvapalín ak príde tovar znečistené muža byt reklamácia zamietnutá

 

 

V prípade že vám zásielka príde poškodená je potrebné spísať reklamáciu s PPL www. reklamace.ppl.cz

Do 7 pracovných dní od prevzatia

PPL následne poškodený balík ktorý je potrebné zabaliť tak nech nedôjde k ďalšiemu poškodeniu vyzdvihne a celú reklamáciu s PPL riešime my vám sa bud zašle novy kus alebo vráti peniaze.